patrickweijman91 Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 hallo mensen,wie kan mij vertellen of mijn winterbloemkoolnu nog een bloemkool gaat maken?hij staat er al wel maand of 2 tot 2,5 in? gr patrick Quote
Frans Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 Winterbloemkool begint pas in het vroege voorjaar een kool te vormen Patrick. Afhankelijk van het ras is hij dan ongeveer tussen half maart en half april oogstklaar. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
wijo Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 Ik laat mijn winterbloemkool onder insectengaas overwinteren. Daarmee verhoog je de kans op een goede overwintering. Met het gaas voorkom je vraat door allerlei tuinbelagers en dan heb ik het niet alleen over insecten. Duiven kunnen er ook wat van. Ik had een keer een paar plantes over welke niet meer onder de gaastunnel pasten. Daar is niets van overgebleven terwijl onder de tunnel mooie bloemkolen gaven. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.