heavythibaut Posted November 28, 2014 Posted November 28, 2014 hallo iedereen Ik heb sinds dit jaar een volkstuin waar ik volgend jaar aan de slag ga gaan. Ik denk erover om een serre te kopen, maar hebhiervan niet veel kennis. Is er dus iemand die mij verder kan informeren over de materialen die zowel goed als goedkoop zijn. alvast bedanktthibaut Quote
Bit Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Jawel, daar zijn tal van topics over waar velen hun kennis dan wel ervaringen in hebben gedeeld. Probeer rechtsboven het zoekvenster eens. Intypen: Kas kopen tips. Denk dat je tal van topics vind die je even door kan kijken. Quote
Waaslander Posted December 1, 2014 Posted December 1, 2014 Wat is goed en wat is goedkoop? Dit hangt van zoveel dingen af.Een goedkope kast en telkens opnieuw om de paar jaar moeten vernieuwen is dat goedkoop. Of een duurdere serre die je op een paar kleine herstellingen (zo als herstellen van een gebroken glas) de rest van u leven mee voort kunt doen Kan beiden prijs/kwaliteit zeer goed zijn. Wat wilt en kunt je er zelf aan doen ? Wat wil je er aan uitgeven ? Wat zijn u eisen ? Quote
Recommended Posts