NielsMidde Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Goeden middag,Ik ben Niels Midde en heb sinds begin november (weer) een tuin. Nu bijBiologische tuinbouwvereniging 't Nut in Soest. Na een twee jaar geen tuin te hebben gehad moest het er weer van komen. 90 m2 op eenmooi en voor zover ik nu kan zeggen een gezellig complex.Ik heb wel even wat werk te verzetten om hem winterklaar te maken, maar dan heb je ook wel weereen goed uitgangspunt voor komend seizoen. Ik hoop hier veel te leren.vanmorgen ook maar een koude bak gemaakt om zo vroeg mogelijk te kunnen geginnen! Groet Niels Quote
druivelaar15 Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Welkom!! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
balkontuinder Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Welkom Niels! Je ziet er wel een beetje jong uit voor zo'n grote tuin. Quote
petersmit Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hallo Niels, Welkom dan weer terug als tuinder! 90m2 is een mooi stukje grond om weer te beginnen. Niet te groot en niet te klein. Veel plezier weer het komende jaar! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
thea Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
NielsMidde Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 Welkom Niels! Je ziet er wel een beetje jong uit voor zo'n grote tuin. Waha! Maar jong geleerd....das mijn zoon, bijna 7 en helpt graag mee! Mijn dochter van 5 is nog niet zo van de zwarte vingers...Zelf ben ik met 33 jaar wel een van de jongste op het complex denk ik. Groetjes. Quote
Stan Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Welkom en vast een mooie oogst in 2015. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Recommended Posts