Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Post is binnen en ga gelijk er doorheen neuzen of er wat moois tussen zit Ik laat jullie even weten wanneer hij weer op de bus gaat.

We hebben er zin in

Geplaatst:

Sorry mensen, het is zo'n drukke week... ik loop rond als een kip zonder kop (of zonder vlop). Anyway, gelukkig was de post vlot! Veel plezier Tympie!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Er zijn van die dagen.... diep ademhalen en vol goede moed verder Suus! Mooi dat we op gang zijn!

Bedankt voor je werk tot nu toe, samen met de rest van het 'vloppenteam'!!

Geplaatst:
Gelukkig, dan komt hij vast snel deze kant op

De vlop kom ik vanmiddag bij je langsbrengen, mocht je niet thuis zijn dan stop ik hem in de brievenbus

Hij is goed gevuld, dus keuze genoeg

We hebben er zin in

Geplaatst:

Vlop B zou als het goed is gisteren bij Simke moeten zijn aangekomen (door haar vriendin afgegeven).

Dit is nog niet bevestigd.

Over Vlop C, is even van de radar, JDtje en Jeanine zijn gepb't maar hebben nog geen reactie gegeven. We wachten nog heel even en dan gaan we ze op andere wijze proberen te bereiken.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

mooi!! die is weer "on-route", de vlop bij Jeanine en JDtje is nog niet boven water en beide pb's naar hen blijven in het postvak uit staan.

Daarom dus nu maar een berichtje op facebook gestuurd. Hopelijk krijg ik snel antwoord.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Ik heb de zadenenvelop gisteren in goede staat ontvangen, ik moet nog even bekijken wanneer ik deze kan doorsturen, lees: wanneer ik tijd heb om er even door heen te gaan, korte blik laat toch wel veel interessants zien! Ik zal jullie op de hoogte houden.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Hmm typisch, ik zie dat Jeanine online is geweest hier op het forum. Maar de pb is nog niet uit het postvak uit verdwenen.

Ik hoop dat ze dit topic nog een beetje in de gaten houd. Mocht iemand toevallig contact met haar krijgen, attendeer haar dan heel even op haar postvak en het feit dat dat vol lijkt te zijn!!

En voor het geval Jeanine dit zelf leest:

Jeanine zou je ons een update kunnen geven over wanneer je de vlop doorgestuurd hebt?

Dan JDtje, emailadres werkt niet, mijn berichten komen terug met mail delivery failure, op het facebookbericht ook geen reactie (ben 90% zeker dat het de juiste "Jdtje" is), ik heb geen telefoonnummer van haar dus ik weet momenteel ook niet hoe ik haar te pakken kan krijgen

Japie, dank voor je berichtje!!

Was toch bezig en Berijl heeft ook een bericht om even uit te vinden hoe het daar staat.

Geplaatst:

Is het voor een eventuele volgende ronde een idee om alleen mensen op te nemen in de lijst waar jullie als organisatoren naast het adres ook een (mobiel)telefoonnummer hebben?

Het lijkt mij best wel frustrerend dat je nu steeds moet afwachten of iemand gaat reageren.

Zelf heb ik er geen probleem mee om dat aan jullie door te geven.

Geplaatst:

Dat is ook de insteek Enjoy, maar er zijn van oudsher een paar lacunes in de lijst en daardoor heb ik dus geen nummer van jdtje.

Volgende keer de regels maar nog verder aanscherpen , en extra gegevens opvragen.

Van Jeanine heb ik alleen een vast nummer, dus dat vraag meer tijd, bij een mobiel nummer is een appje sturen natuurlijk veel sneller gedaan en handiger.

Inmiddels bericht ven Berijl: vlop is nog niet aangekomen en nu heb ik Nasuada gemaild.

Vind vanuit organisatorisch oogpunt, dat we er veel werk aan hebben deze ronde .

Geplaatst:

Jammer dat het zo loopt. Ik heb in de ronde van november de envelop van JDtje toen heel vlot ontvangen... nouja we wachten af en petje af voor het harde werk van de beheerders hier!

Telefoonnummers uitwisselen vind ik best een goed plan, maar dan zou je denk ik ook nog eens alle nummers moeten controleren van tevoren.

Geplaatst:

Right, Nasuada gaat vandaag de vlop op de post doen! Hopelijk is hij dan (voor) het weekend bij Berijl.

Bosbrandje, ehh stuur ons/ me daar maar ff een pb over met wat uitleg want ik ben niet zon goede amateur Sherlock (was al best tevreden met de fbpagina, maar daar wordt dus ook niet op gereageerd.) Vind het trouwens wel gek dat we niets van JDtje horen, in het verleden ging het wel goed en was ze vaak online .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...