Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Plek van de kas


Lolala

Aanbevolen berichten

Wegens het opnieuw inrichten van onze tuin, gaan wij de kas verplaatsen, sterker nog, er komt een nieuwe kas, de oude ga ik verkopen. Mijn vraag aan jullie is, dit is de plek waar wij de kas willen gaan neerzetten, zeker in de zomer staat de zon hoog genoeg. Links staat een haag, is dit een belemmering? Normaal gesproken had ik nml altijd aan die kant groen doek hangen, lijkt me hetzelfde effect. De kersenboom die jullie nog kunnen zien, die wordt verplaatst straks, ook de bak aan de voorkant gaat weg, daar wil ik de ingang van de kas hebben. De afmeting van het blauwe doek is 4 bij 3, kan ik mijn kas op deze plek zetten?kas119931421408358.jpgkas250401421408394.jpgkas321801421408395.jpgkas455281421408363.jpgkas516961421408366.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lolala,

 

Dit maakt inderdaad niet veel verschil. Doorgaans is de zon in de zomer hoger (een kleiner gedeelde van de dag laag) waardoor deze lang genoeg warmte in de kas geeft. Zie het niet als een probleem dus. Succes in ieder geval!

Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel. De kas staat nu op een plek midden in de tuin waar het zonniger is maar daar moet hij dus weg, door de heg aan de linkerkant zal het nu dus meer schaduw zijn, ik hoop dat het meevalt qua verlengen van het seizoen, is er iets wat ik zou kunnen doen want de heg weghalen is niet zo'n optie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...