Pieter16 Geplaatst: 16 januari 2015 Share Geplaatst: 16 januari 2015 Beste mensen, Ik heb een vraag over aardbeienuitlopers. Ik heb erg veel uitlopers namelijk in de grond laten staan en nu vroeg ik me dus af of ik deze gewortelde aardbeienplantjes beter kan oppotten of meteen verplaatsen naar een ander voorbereid stukje grond? Mvg Sven Quote Regenwormen graven gangen, en veel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pieter16 Geplaatst: 3 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 3 februari 2015 Geen antwoorden mogelijk? Quote Regenwormen graven gangen, en veel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 3 februari 2015 Share Geplaatst: 3 februari 2015 Misschien is het handig als je een beetje op je vraag gaat zoeken op het forum in de aardbeientopics (zoekfunctie rechtsboven). Denk dat je je antwoord daar wel kan vinden want er is al zéker van álles gezegd over dat onderwerp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pieter16 Geplaatst: 3 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 3 februari 2015 Hallo erny,Mijn vraag zou zijn of je eigenlijk de uitlopers van vorig jaar nu gewoon kan verplaatsen zonder dat het ten koste zou gaan van de vruchtzetting? Mvg Sven Quote Regenwormen graven gangen, en veel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
spike Geplaatst: 3 februari 2015 Share Geplaatst: 3 februari 2015 18 reacties verder staat er eigenlijk dezelfde vraag toch? Rechtsboven kun je op onderwerp zoeken. Bloemzetting gebeurd in de koude periode, wanneer precies weet ik niet? normaal in augustus uitplanten voor een goede oogst. ( Toen had ik ook nog geen uitlopers , hebben tijd nodig om wortel stelsel te bouwen Op dit moment hebben deze plantjes heel weinig blad! Al helemaal als ik bij andere ga kijken) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.