Geplaatst: 20 januari 201511 j In een ander topic zag ik net een bekende naam langskomen op dit forum, vanaf een ander forum, en vroeg me opeens af: wie hebben er hier een onderwatertuin? En wat voor bak is het? Vertel vertel!!
Geplaatst: 21 januari 201511 j Aquaforum? Ik heb 2 onderwatertuinen, namelijk een Qubie 25 en een Rio180. Ik heb zicht op de aquariums als ik aan de keukentafel zit, dus als ik een bakkie thee aan het drinken ben, kan ik rustig genieten van de onderwatertuin en de bewoners die daar lekker rondzwemmen.
Geplaatst: 21 januari 201511 j Stikt hier van bekende aquarianen inderdaad. Hier 2,50 meter aziatisch biotoop in de woonkamer. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 21 januari 201511 j Auteur Ja, je hebt planten en je hebt planten he? Eenmaal groene vingers... Hier staat trouwens een 100x50x50 Akva Stabil Amazonestijl in de woonkamer. En ik bedacht me onlangs dat ik nu al ruim tien jaar aan het onderwatertuinieren ben. Hoera! 21 januari 201511 j aangepast door Gast
Geplaatst: 21 januari 201511 j Lijkt me prachtig wie plaatst er eens een paar foto's zodat ik groen van jaloezie kan worden ?
Geplaatst: 30 januari 201511 j En welke stenen ben je dan aan't kweken? Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 31 januari 201511 j Ik zal jullie de plaatjes besparen van mijn tegenwoordig wat verwaarloosde bak. Maar wel een filmpje uit betere tijden: "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 31 januari 201511 j Auteur Aaah, de choco's! Zo leuk! Ik heb ook al een hele tijd geen foto's gemaakt zie ik. Binnenkort eens tijd voor inplannen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.