Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Dank je, klopt, ik heb het nagekeken. Dan houd ik het bij extra suiker voor Jorieke of een van de andere genoemde dingen.

Geplaatst:
  • Auteur

Nog in de aanbieding:

--2 Turkse raket planten met flinke wortels want ze komen van een grotere pol.

--Ook wat miezerige luzerne plantjes die het verplanten tot nu toe niet echt tof vinden. Maar vast keihard aan gaan slaan omdat het onkruid is

--Plukjes rode weegbree zaailingen.

--Een vrouwelijke manengans, zo'n 2 tot 3 jaar oud. (geen mannetjes meer bij)

--mooie sterke legkippen, van 2 tot 3 jaar oud. Leggen nog zeker eieren.

--Zinken bakken, met gaten in de bodem. Flink groot, geen emmertjes dus.

IMG811789271430163871.JPGIMG811599281430163865.JPG

En van die rubberen kapjes voor op flessen. Voor het inmaken, er zit geen gat in zoals bij van die dopjes voor op gistingsflessen:

IMG811857551430163877.JPGIMG811975751430163882.JPG

Geplaatst:

Hoi Jorieke,

ik heb wel interesse in 1 van de turkse raketsla planten. Ik zag ergens dat je zout nog heel goed kunt gebruiken, ik kan dat meenemen voor je in ruil, als je het nog nodig hebt?

Geplaatst:

Ik ben gek op vanalles van zink..niet de teilen maar wel de tonnen.zeg maar

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Jorieke, mag ik de andere twee zinken bakken voor 5 stekken aalbes, 40/50 cm hoog geen idee welke kleur trouwens en polletje jonge kruisbesstekjes?

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:
  • Auteur

Prettig gestoord: De teilen zijn bij deze voor jou. Maar aalbessen en kruisbessen heb ik nou juist vorig jaar uit mijn tuin gehaald om er lekkere bessen te telen (smaken verschillen...)

Ik zie dat je zaailingen van hazelnoot, enz. hebt staan? Of had je me die al een keer eerder aangeboden? Nou ja, die zou ik wel willen? Het was hier een saai weiland, we willen graag wat meer 'bos'. Vandaar

Geplaatst:

Gniffel, geen probleem Jorieke, vind kruisbessen erg lekker maar heb al 10m staanin de fruithaag..is echt wel genoeg Ik heb hazelaarzaailingen voor je dus hierbij geregeld

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:
  • Auteur

En mocht je nog van die oude zaden af willen, dan kunnen wij die goed gebruiken voor in de velden van de varkens. Zitten er tomaten bij? Want die hebben we dan weer liever niet. Als ze apart verpakt zitten, zoeken we ze er zelf wel uit.

Geplaatst:

Dank Jorieke. Ik kijk vandaag wat ik nog eventueel aan zaailingen hazelnoot kan vinden. En anders ga ik later wel naar het bos ( niet deze week).

Nog interesse voor een mooie slanke donkerpaarse buddleia?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb een aantal Echinacea Purpura zaailingen voor je in een potje,ze hadden zichzelf al uitgezaaid,zo handig die zelfdenkende zaadjes

En ik vond nog wat bonte dovenetel die lief geel bloeit.

Wat wil je voor de eitjes?

Ik wil wel graag kipjes(4) weer, de mijne zijn allemaal inmiddels dood, , maar nu nog niet(vakantie) en ik kan ze zaterdag ook niet meenemen.

Geplaatst:

Zou ik een venkelkruidplantje, eeuwige moes en eieren mogen? Zie je iets op mijn lijstje? Anders kan ik (filter)koffie, keukenrol o.i.d meebrengen?

Geplaatst:
  • Auteur

Eeuwig moes en venkel heb ik voor je. De kippen zijn stuk voor stuk broeds op het moment, dus ik denk niet dat ik aan genoeg eieren kom voor zaterdag. Er zijn nog een paar klanten voor je

Geplaatst:

Top! Geeft niet van die eieren, broedse kippen bekijken in het kader van "informatie over kippen houden inwinnen" is ook leuk

Geplaatst:

De bonte eeuwige moes,is dat die met wit er bij in zijn blad?En zo ja,mag ik daar een stukje van?

En ik stuur je ff een wild PB

Geplaatst:
  • Auteur

Er liggen hier ook nog allerlei restjes gaas. Van kippengaas tot schapengaas, en alles er tussenin. Voor wie een stukje nodig heeft voor een compostbak. Of een klimrekje. Of wat dan ook. Vraag Joep maar naar de showroom!

Geplaatst:
Er liggen hier ook nog allerlei restjes gaas. Van kippengaas tot schapengaas, en alles er tussenin. Voor wie een stukje nodig heeft voor een compostbak. Of een klimrekje. Of wat dan ook. Vraag Joep maar naar de showroom!

mijn kippen hebben het gat ontdekt boven in de ren. Een stukje gaas om dat te verhelpen zou te gek zijn

Geplaatst:

Jorieke, mijn man heeft 4 suiker gehaald voor je. Een stukje gaas voor mijn tuiningang is wel handig, dat is helemaal stuk en daardoor komen de konijnen lekker snoepen en blijven mensen die langs het pad lopen haken.

Geplaatst:

Jorieke, het is een uur rijden voor mij morgen. Ik verwacht er totaal iets langer over te doen want ik heb geen navigatie.

Kunnen de schillen en broden direct naar de varkens? Of moet ik even zorgen dat het bevroren blijft omdat je er nog iets mee wilt doen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic