Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbod en vraag, MTFD 2015 Jorieke. Nog wat nieuwe zaken!


Jorieke123

Aanbevolen berichten

 

Ik ben nog op zoek naar een abrikozen boompje/zaailing.

Je hebt dat... paar stuks. Gaat het goed met die boompjes, of konijntjes hebben een feest gehad?

En ja, ik zie al paar nieuwgeboren abrikoosjes van ..... turkse suikerabrikozen... Kan zijn dat voor 2de mei zullen ze wel "transportable" te zijn

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben ook nog op zoek naar van die plastic katten reismandjes. Of hoe je ze ook noemt. Edit: zooplus noemt het een kattenbench:

 

45785_gulliver_box_neue_farbe_top_seller_02_2013_3.jpg

 

En dan maakt het niet uit hoe het ding er uit ziet of hoe ie er aan toe is. We hebben er zelf eentje van de kringloop, het deurtje mist, maar dat geeft niet. Ze zijn namelijk ideaal als broednestje voor kippen of eenden. Mooi compact, en ik kan het ding dan met kip en eieren en al apart zetten als ze broeds blijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sappen en smoothies graag... En Gee was me weer net voor... En ben ook wel benieuwd naar de IJsjes en Sorbets uit eigen tuin...

 

Heb je ook wat aan de waterloot-opschot van mn pruimeboom dat hier overal in mn achtertuin omhoog schiet? Zijn ouderwetse kleine blauwe pruimpjes (origine Twello)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed Erny, ik noteer het. Die pruimen; ja daar heb ik wat aan, maar laten ze zich wel verplanten?

 

Ciska: Ik noteer het Vlinderstruikjes zijn goed,

 

ik ben verder ook nog op zoek naar bijv. smeerwortel, ooievaarsbek, longkruid, gevlekte (meerjarige) dovenetel, of ander groen spul wat zich lekker uitbreid in de (half)schaduw. Er groeit nu gras in een nieuw-aangelegd-bosje, en zo langzaamaan poot ik overal pollen met leuker spul. Zodat we er over een tijdje niet meer hoeven te maaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is het een beetje... er is volgens mij wel verschil tussen de ene en de andere paarse dovenetel. Ik heb een hele mooie staan, met breed blad die echt mooie pollen vormt. En achter in het weiland staat de variant met kleiner blad, sprietige stengels, en geen mooie pollen...

 

Maar misschien ligt dan ook aan waar ze staan? In het weiland staan ze natuurlijk zonniger. Ik heb ergens een foto van vorig jaar van de netels... even zoeken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...