Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb muizenmeloenzaadjes,ik heb ze nog niet gezaaid,maar ga wel proberen of er wat extra boven wil komen,dan zaai ik morgen ff. Mag ik dan een onsterfelijkheidskruidje van je?

Geplaatst:
:thumbup: Niet speciaal maten( ik kom maar steeds bij jou uit hè )..ik kan vanalles kwijt in de tuin. Ligt er natuurlijk ook aan wat jij mee kunt nemen. Hier vind je eigenlijk niks..er zijn geen stoepen met tegels zoals wij...

Tja, transport begint misschien een probleem te worden. Heel misschien dat ik spontaan nog wat 30x30cm (= stoeptegel) of 40x40cm meeneem wanneer ik auto zaterdagochtend vroeg sta in te laden bij de volkstuin, maar ik wil in dit geval niets garanderen. Ik had 20m2 of zo liggen aan stenen liggen maar dat ben ik inmiddels mooi via de Volkstuinvereniging en een Marktplaats advertentie kwijt geraakt. Als ik ze toch meeneem hoef ik er niets voor terug in elk geval.

Kan je misschien niet zelf rechtstreeks via Marktplaats een deal maken? Mensen raken hun overtollige tegels letterlijk aan de straatstenen niet meer kwijt. Echt honderden advertenties, en je moet tegenwoordig soms geld toegeven wanneer je er snel vanaf wilt zijn.

Geplaatst:

Ik ga even kijken of dat zou lukken..en als je er toch nog wat mee kan nemen: iedere stoeptegel is welkom, zelfs als het er maar eentje is

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Via marktplaats worden inderdaad vaak stoeptegels aangeboden. Ik heb zelf op deze manier ook al heel wat stoeptegels gratis gekregen.

Geplaatst:

5 à 8 nét opgekomen perzikzaailingen aangeboden..voor de liefhebber: Peche de Vigne uit de Meuse.. ik moet ze nog verpotten en weet dus niet of ik ze allemaal ongeschonden uit de grote pot krijg..IMG859195881409864202.JPG

Geplaatst:
5 à 8 nét opgekomen perzikzaailingen aangeboden..voor de liefhebber: Peche de Vigne uit de Meuse.. ik moet ze nog verpotten en weet dus niet of ik ze allemaal ongeschonden uit de grote pot krijg..

Jet, de roodvlezige perzik zaailing die ik sep 2014 van je kreeg (de tweetakker, je herkende hem nog): is dat ook een Peche de Vigne?

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Nee Henk, dat is een roodvlezige maar niet zo rood als de Peche de Vigne...hij werd mij ook niet als zodanig aangeprezen..gewoon perzik uit de Lorraine.

Geplaatst:

Als iedereen even mijn 1e bericht wil bekijken of ik niets vergeten ben van onze ruilafspraken? Het gebeurd wel eens dat ik iets per pb heb afgesproken , ik hoop dat alles erop staat.

Deze week ga ik de planten en andere ruilspulletjes klaarmaken..aan t einde van de week van mijn ruilkraampje dicht

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...