Fenixjuh Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Hallo, Ik ben Winnie en heb een klein moestuintje. Vorig jaar heb ik alleen aardbeien gehad, ik heb van het weekend de sla, tomaat en aardbeien geplant. Ik heb nu 2x6 square voet voor de groenten, de aardbeien wil ik dit jaar in een pallet doen (moet ik er nog wel één regelen ) Verder lees ik gewoon rustig alles mee. groetjes Winnie Quote
Sils Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Welkom hier..!! Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
druivelaar15 Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Welkom en een succesvol seizoen toegewenst! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
geertlaurent Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Tomaat geplant? Toch nog.niet buiten hoop ik. Aardbeien in pallet of.ton zou goed moeten gaan. Daar vindt je (indien nodig) best wel veel info over hier op het forum. Welkom Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.