postaanalice Geplaatst: 18 februari 2015 Share Geplaatst: 18 februari 2015 Hallo, Wij 2 gezinnen zijn op zoek naar een stuk grond waar we en moestuin zouden kunnen starten of een stuk waar al eerder een moestuin is geweest. Wij willen onze eigen groenten verbouwen en de kinderen leren hoe leuk dit is.Hopelijk is er iemand in de omgeving veenendaal die ons kan helpen. Vriendelijke groet,Alice Graag reactie via pb Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 18 februari 2015 Share Geplaatst: 18 februari 2015 http://hetbuitenhofinveenendaaloost.nl/ Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
postaanalice Geplaatst: 18 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 18 februari 2015 Hartelijk dank, maar ik ben geen inwoner van veenendaal oost helaas. Ik had de site ook al gevonden, maar ze hebben een screening op woonadres.Dus andere tips zijn ontzettend welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.