harm07 Geplaatst: 23 februari 2015 Share Geplaatst: 23 februari 2015 In mijn enthousiasme heb ik te veel zaden gekocht. O.a. deze afrikaantjes. Ik heb ze gekocht maar eigenlijk heb ik er in de moestuin geen plaats voor. Daar komen al andere bloemen in (korenbloemen, muskuskaasjeskruid, driekleurig viooltje). Het zijn enkelbloemige afrikaantjes: Tagetes patula 'Disco mix'. Ze zijn van het merk Johnsos en het zakje is ongeopend. Bij interesse graag een pb'tje sturen. Dan stuur ik ze naar je op. (Misschien heb je zelf nog wat leuke zaden over )[ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 23 februari 2015 Share Geplaatst: 23 februari 2015 Die zien er leuk uit wat kan je in ruil zoal gebruiken?(Ervan uitgaande dat je ook naar België wil zenden) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harm07 Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Share Geplaatst: 24 februari 2015 Het spijt me geertlaurent, maar Janedoe had al eerder een priveberichtje gestuurd en aangezien ik maar 1 zakje zaad heb, gaan de zaden naar haar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 24 februari 2015 Share Geplaatst: 24 februari 2015 Sorry , zal zaadwinnen en dan kan ik sturen goed idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje Geplaatst: 24 februari 2015 Share Geplaatst: 24 februari 2015 ik heb hier genoeg afrikanenzaad Eigen oogst liggen dus geert Laurent geef maar adres per pb doorhoeveel zaad wil je?100? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 24 februari 2015 Share Geplaatst: 24 februari 2015 Super graag greetje wat kan jij in ruil gebruiken? Ik stuur je dadelijk nog wel een pb met mijn gegevens. 100 is goed ja, dan stop ik de overschot wel bij de Belgische zaden enveloppe Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.