Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kruimel meststoffen oplossen in water


citroen

Aanbevolen berichten

De gegevens worden niet erbij gezet door de fabrikant? Het is een product voor de beroepsteelt. Als er niets op de verpakking staat, kun je op deze website een handleiding aanvragen: http://www.viano-organics.com/nl/marketing-folders

 

Dit staat wel op de website:

 

VIANO MIXPROF 2 BV+MgO 7-5-8 (+3MgO)

 

Dosis: 50-150 g/m2

Inhoud: 25 kg net

Aantal/palet: 36x25kg

Productvorm: kruimels RC

Wanneer te gebruiken?: J F M A M J J A S O N D

Datasheet: Datasheet beschikbaar

 

Omschrijving:

 

Een organo- minerale meststof voor algemene toepassing in de meest uiteenlopende teelten.

 

MixProf 2 heeft een uitgebalanceerde formule, verrijkt met extra magnesium voor intense kleuren. De voedingselementen worden gradueel vrijgesteld waardoor deze meststof zacht en aanhoudend werkt (3 maanden), niet uitspoelt en niet verbrandt. Door haar organische samenstelling draagt deze formule bij tot een betere bodemstructuur. Kan aangewend in serre, openlucht, volle grond en containers. Toepasbaar in groententeelt, bloementeelt en bij de bemesting van gazon.

 

Het gaat er niet om hoeveel je oplost in 1 liter. Het gaat er om hoeveel je van een oplossing (hoe sterk?) aan welke planten geeft. Als ik het zo lees is oplossen niet de bedoeling. 50 - 150 gram m2 is een strooidosis. Het spul werkt langzaam en geleidelijk , 3 maanden, en ik denk dat je er slim aan doet om het te strooien, zoals aanbevolen.

Of de voedingsstoffen worden afgegeven tijdens het langzaam oplossen of pas nadat ze zijn opgelost en in de bodem gaan reageren, kan ik niet zeggen. Het eerste lijkt me het meest waarschijnlijk.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...