Geplaatst: 28 februari 201510 j Voor de liefhebbers hiervan... https://www.openpermaculture.com/even emailadres opgeven .. delen op fb en dan een ebook downloaden.. Ik kan natuurlijk een directe link geven naar dat ebook .. maar delen op fb is een must. "Natura non nisi parendo vincitur "
Geplaatst: 28 februari 201510 j Dan houd het op. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
Geplaatst: 28 februari 201510 j Tenzij iemand met Facebook het aan je doorstuurt.... In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 28 februari 201510 j Auteur idd dah kan ook. pmtje!?! misschien iets voor het forum een down/upload hoekje te maken .. of is dah eral? "Natura non nisi parendo vincitur "
Geplaatst: 28 februari 201510 j O graag! Ik wil wel wat meer leren over permacultuur, kijken wat ik daarvan kan toepassen op mijn balkon.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.