HJMbosman Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Hallo, Ik heb net een mooi boek gekregen voor een makkelijke kleine moestuin. Hier in staat de beschrijving in voor de samenstelling van de moestuinmix. Hier bij wordt de vermiculite vermeld.Maar ik heb geen idee waar dit te koop is in Lelystad.Dus als er iemand is die dit weet, dan zou ik dat graag willen vernemen.Groetjes Ria Quote
Sils Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Ja kan ook kant en klare makkelijke moestuinmix kopen. Waar je de vermiculite kunt kopen zou ik niet weten. Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Stan Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Welkom en je kan vermiculite in grotere tuincentra kopen of online bestellen. Maar lees ook vooral eens de topics hier : makkelijke-moestuin-f30.html . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.