Cees Tabak Geplaatst: 16 maart 2015 Share Geplaatst: 16 maart 2015 Hallo allemaal. Ik heb gegoogléd maar heel veel ervaring is er volgens mij op dit forum nog niet met windowsfarming. (Hoor het graag als ik me vergis). Je weet wel, dat systeem met lege colaflessen en een aquariumpomp er onder. (zoiets: http://www.raamtuin.nl/ Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips. Zelf wilde ik de flessen in ieder geval met kleikorrels en daar bovenop rockwool / steenwol vullen. (Voor een betere grip van de wortels). Verder vraag ik me af of dat verven van die flessen echt nodig is. De wortels gaan toch de korrels (dus donker) in? Qua voeding dacht ik af en toe het aquarium af te tappen, of misschien een tank met Gupjes / Endlertjes eronder. Qua planten aan tomaat, aardbei en ????? Zou dit sluitend zijn? Houd me graag aanbevolen voor tips Groetjes Cees Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...