Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Anna stelt zich voor


Anna3

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na een aantal jaar anoniem meelezen vond ik dat ik me nu toch maar eens netjes moest aanmelden Ik ben Anna (25) en samen met mijn vriend Peter gegrepen door het moestuinvirus. Het begon allemaal toen we het idee kregen om eens wat echte tomaten in allerlei kleuren te gaan zaaien als tegenwicht tegen die smakeloze supermarktdingen. Dat ging best heel goed op ons grote dakterras op het zuiden in de Utrechtse binnenstad. Een geslaagde onderneming die werd voortgezet met inschrijving voor een volkstuin van 150m2. Daar hebben we een kleine twee jaar allerlei eetbaars kunnen oogsten en verwerken voorzover daar plaats voor was in de kast en de vriezer.. Een verademing om hierin een beetje zelfvoorzienend te zijn!

Dit jaar zullen we weer opnieuw moeten beginnen in een nieuwe plaats, op onbekende grond. Eindelijk een echt huis met een tuin die voor Nederlandse begrippen toch redelijk groot is. Ook een nieuw volkstuintje trouwens. Voordat we echt in de tuin aan de slag kunnen moet alleen eerst de graafmachine nog langskomen om waterproblemen te verhelpen. Nog 3 weken geduld hebben... De tomaten, paprika's, pepers en aubergines staan alweer een poosje voor het raam, straks is het huis weer tijdelijk een tuincentrum geworden Op de volkstuin kunnen we gelukkig al wel direct aan de slag met erwten, aardappels, uien, noem maar op. Iedereen een goed tuinseizoen gewenst!

 

Groetjes,

Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...