patrickweijman91 Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 hallo mensen, ik heb een vraagje,is het net wat ik gevonden heb(https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/shop/sub,2/pid,6292)goed voor over mijn kolen graag jullie mening hierover. alvast bedankt! gr patrick Quote
thijmen Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Het is duur, maar dat is het overal. Wel handig geen insecten zoals wortel en koolvlieg en rupsen in je kool. Quote
Aardpeer Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Fijnmazige vitrage van b.v. Ikea werkt ook goed. Of een lap van de stoffenmarkt. Je bent dan een stuk goedkoper uit. Quote
Erny Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Die van van der Wal is prima en blijft, bij goed gebruik en opbergen, jaaaaren goed. Dus is een goede investering. Quote
Zeeuw Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Ff bij een boer in de buurt vragen of hij geen rest stuk overheeft. Die kopen het per 100 meter rol ofzo. Scheelt je veel geld Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.