Karin Wit Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 Hoi, Ik ben Karin en ben net begonnen met mijn moestuin. We hebben een aardige tuin (ruim 700 m2) en ik vond dat ik daar wel een stukje van mag inpikken voor groeten, fruit en kruiden. Een kleine kas hebben we laatst neer gezet en de eerste plantjes groeien inmiddels binnen en buiten. Doordat mijn moeder vroeger altijd een hele grote moestuin had en ik dat altijd ontzettend leuk vond, wilde ik dat zelf ook. Verder vind ik het leuk voor mijn dochtertje (bijna 3 jaar) dat ze kan zien waar eten vandaan komt (en ze is inmiddels helemaal gek op de maggieplant...). Ik woon met mijn man, zusje en dochtertje in een klein stolpje in Noord Holland. Een oud huis waar een heleboel aan gedaan moet worden, maar we doen alles op z'n tijd. We hebben 2 honden (beide ex-zwervers uit reps. Turkije en Portugal), een dikke luie rode kater, cavia's, kippen, baardagamen en koi's. Lekker druk dus. Mijn man en ik werken beide 4 dagen en de rest van de tijd zijn we met huis, tuin, sport en vrienden/familie/kennissen bezig. De reden voor aanmelding op dit forum is dat ik het allemaal heb zien gebeuren toen ik jonger was, maar toen niet zo goed heb opgelet (maar ja, ik was ook nog klein...). Mijn moeder leeft helaas niet meer, dus haar kan ik het niet meer vragen en de meeste van onze vrienden hebben niet de tijd, ruimte of ambitie om zelf groeten te verbouwen. Ik hoop hier informatie te vinden en vragen over vruchtwisseling, bewaren en allerhande handige tips van ervaren moestuiners. Groetjes, Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 Welkom op dit gezellige forum. Voor veel informatie zit je hier goed. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jos Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 Welkom op het forum Karin.Gooi het gewoon maar in de groep. Altijd wel iemand die uit ervaring of andersoortige kennis kan helpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 Hoi en Welkom! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 14 mei 2011 Share Geplaatst: 14 mei 2011 Biw Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
peet van oosten Geplaatst: 15 mei 2011 Share Geplaatst: 15 mei 2011 van harte welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nicolette Geplaatst: 16 mei 2011 Share Geplaatst: 16 mei 2011 welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 16 mei 2011 Share Geplaatst: 16 mei 2011 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.