Katrina Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 (edited) Beste moestuinvrienden, Ik heb een drietal fruitboompjes staan voor het derde jaar.Deze heb ik in september zo goed mogelijk naar mijn kunnen gesnoeid.Kunnen jullie eens kijken of dit er goed uitziet. En eventueel aanwijzingen aangeven wat anders moet.Het gaat om een pruimen, kers en perzikboompje (steenvruchten) pruim pruim kers kers perzik perzik Edited April 7, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Ik ben een leek in snoeien, maar heeft die kers niet een concurrent(de tak die bijna even dik is als de hoofdtak en stijl naar boven gaat). Volgens mij moet je concurrenten weghalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katrina Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Ik weet wel dat je concurrenten moet weghalen, maar waar moet ik hem dan weghalen. Vanaf de hartstam helemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Ja gewoon helemaal weg is mij verteld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinite Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Ik lees even mee, heb een nectarine staan waar de schaar in moet ik weet alleen niet goed hoe ik hem moet snoeien Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Ik heb geleerd dat je een kers helemaal niet hoeft te snoeien! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...