knillis Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Gisteren heb ik een appelboom en de fruitstruiken besproeid met een voorgeschreven dosis Pireco,een middel tegen bladinsecten, een natuurlijk ecologisch product. Vandaag heeft het geregend. Moet ik dan de appelboom en de fruitstruiken opnieuw besproeien omdat de regen het sproeimiddel weggespoeld is? Met vriendelijke groet,knillis Quote
gerritr1955 Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 zit er geen handleiding cq gebruiksaanwijzing bij dat spul.zal het toch wel in staan.en als er geen handleiding cq gebruiksaanwijzing bij zit zou ik het niet gebruiken.misschien op google wat te vinden Quote Hortus est amicus meus.
spike Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 ander spuit spul vraagt 2,5 uur droog na het spuiten maar zou afhankelijk van het product kunnen zijn Quote
RobO Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 pireco zegt het zelf op hun site: http://www.pireco.nl/?post_type=portfolio&p=44 het wordt opgenomen in blad en stengel, dus juist met regen Quote
J.Kofoed Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Hallo Knillis, Het middel dat u gebruikt heeft een aantal uren nodig om opgenomen te worden door de plant. In uw situatie hoeft u niet opnieuw een behandeling te doen. Het middel heeft ongeveer 5 uur nodig om opgenomen te worden, regen is dan niet gewenst. Heeft het de week na de behandeling uitzonderlijk veel geregend dan is het verstandig om een week na de behandeling een tweede behandeling uit te voeren. Met vriendelijke groet, Jens KofoedPireco B.V Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.