Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

(Gevraagd) Herfstframboos stekken


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren nieuwe stekken genomen, Even wachten of ze aanslaan. Maar dan zou ik rode herfst frambozen stek voor je hebben. Kan hem meenemen naar de moestuin forum dag als je daar heen gaat. ( wel echt een aanrader Verzenden van planten heb ik nog nooit gedaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is goedkoop! Helaas woon ik in Friesland haha, dus dat gaat hem niet worden. Toch bedankt voor de tip.

Ik ga niet naar moestuinforum dag, maar als het lukt en je kan hem verzenden als brievenbuspost zou te gek zijn.

Gewoon met vochtig keukenrol eromheen in zakje.

 

Had Friesland er even bij moeten zetten. Omgeving Heerenveen, Sneek, mogelijk zelfs Leeuwarden kan ik misschien wel even langskomen i.p.v.. verzending.

Is mijn 1e jaar moestuinieren, 7-10 euro voor frambozen vind ik wat te veel. En aangezien veel mensen er graag van af willen dacht ik laat ik het eens proberen

Alles over Venkel: van oorsprong venkelknol tot recept

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is goedkoop! Helaas woon ik in Friesland haha, dus dat gaat hem niet worden. Toch bedankt voor de tip.

Ik ga niet naar moestuinforum dag, maar als het lukt en je kan hem verzenden als brievenbuspost zou te gek zijn.

Gewoon met vochtig keukenrol eromheen in zakje.

 

De stekken zijn nog vrij jong. Ik denk dat ik ze eerst nog beter moet laten wortelen voor ik ze kan versturen in een keukenrol. Anders overleven ze het niet ben ik bang..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...