Holland Geplaatst: 13 april 2015 Share Geplaatst: 13 april 2015 Opa had 't van de week over zonnebloemen die wel tien meter hoog konden worden en vond dat helemaal geweldig. Nou lijkt mij het helemaal geweldig om deze zonnebloemen een keer met opa te verbouwen langs de gevel van zijn huis. Lijkt me zeer mooi om dat een keer nog met hem te doen. Ze hoeven geen tien meter te worden, maar ik vroeg mij af of iemand hier toevallig zaden heeft van zo een xxxxl zonnebloem? Heb wel wat leuke dingen te ruilen als tegenprestatie Quote Vriendelijke groeten, Holland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Holland Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 13 april 2015 Een ras die ik ben tegen gekomen is de "Russian Mammoth" Quote Vriendelijke groeten, Holland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 21 april 2015 Share Geplaatst: 21 april 2015 Ik heb zaden van zonnebloem Titan.Ook een hele grote.10 meter zal ie niet worden maar hij is wel erg groot.Als je er belang bij hebt PB je maar ff. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Holland Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 21 april 2015 Dank u wel voor uw aanbod! Ik heb ze echter al de zadenwebsite van Tuinkabouter. Quote Vriendelijke groeten, Holland Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.