feday Geplaatst: 15 april 2015 Share Geplaatst: 15 april 2015 Hoi allemaal, Vlak naast mijn tuin wonen een paar honderd Kauwtjes, en als ik zo zoek op het forum lusten die wel wat. Mijn vraag is wat eigenlijk allemaal precies onder een net te zetten en hoe lang ongeveer? Bijvoorbeeld de wortel en pastinaak zaadjes/zaailingen, kan ik die beter afdekken? Vorig jaar had ik een paar worteltjes in de achtertuin gezet en daar zijn wel 2 hele wortels uit gekomen toen. Ik weet echter niet zeker of dat de volgels waren of niet. Wat op groente gebied is nog meer beter om onder een net te houden? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 15 april 2015 Share Geplaatst: 15 april 2015 Let dan zeker op viool uw erwten, kolen en ajuinen. Die laten ze nu ook nog niet gerust. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 april 2015 Share Geplaatst: 16 april 2015 en de bonen als ze komen!wij gaan uit van de netietstelaat tactiek: als er schade ontstaat netten we het af Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.