Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De kleinkindjes lusten er pap van, zeker de middelste die is aardbeigek.

Hij at ze met kroontje en al.

Die heeft ook 2 Maxim's smakelijk opgegeten, heb het gefilmd voor later

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Vandaag de eerste ananas aardbei opgegeten (misschien iets te laat geplukt hij was een beetje zacht). Maar ik proef er alleen geen ananas in. Hij ruikt ook niet naar ananas alleen naar aardbei. Ze zien er natuurlijk wel erg leuk uit maar voor de smaak hoef ik ze niet te hebben, ze smaken niet vies maar alleen een beetje gewoontjes. Ik wacht met smart op de Lambada, de Mieze Schindler en de Sarian's hoe die gaan smaken.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

ow ik gisteren de eerste geproefd ik vindt ze wel lekker beetje friszuur maar daar hou ik wel van

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik zeg niet dat ze slecht zijn he.

Maar om een stuk van 0.8 m X 10 m met 2 gangen van 0.4 m een heel jaar bezet te houden, al het werk eraan, en dan amper een halve kilo per plukbeurt dat ge ervan plukt, dat is me het niet waard.

Tot nu toe een 3 kilo ervan geplukt.

Geplaatst:

Heb verschillende soorten aardbei in bakken gezet maar weet niet meer welke de ananas aardbei is. Degenen die nu rood worden, zullen het niet zijn maar de anderen? Uit elke bak maar een schijnbaar onrijpe proeven ?

Geplaatst:

begrijp ik goed dat je de smaak en opbrengst tegen vind vallen?

ik zelf heb grote intresse in die annanas aardbei maar misschien moet ik eerst maar eens een bakje bij de betere groenteboer kopen om te proeven voordat ik planten koop?

Geplaatst:
begrijp ik goed dat je de smaak en opbrengst tegen vind vallen?

ik zelf heb grote intresse in die annanas aardbei maar misschien moet ik eerst maar eens een bakje bij de betere groenteboer kopen om te proeven voordat ik planten koop?

Smaak valt nog mee, maar zoals ik zei is me het niet waard.

Sta je daar gebukt als een ouwe versleten ezel aardbeitjes te zoeken tussen de bladeren

En krijg je amper een bakje vol, oke dat wist ik op voorhand dat ze niet veel geven.

Maar ik wil alles ooit eens geprobeerd hebben

Geplaatst:

oude versleten ezel?

zo erg is het toch nog niet

misschien de planten in bakken doen aan de schutting (hoef je niet te bukken) en in de grond een andere soort met grote aardbeien (hoef je ook niet zo te zoeken op de grond)

die annanas aardbei draagt alleen vrucht in juni/juli toch? dat is natuurlijk wel jammer

Geplaatst:

mijn oma had aardbeien in de tuin staan maar dat was gewoon een heel veldje bedekt als een soort bodembedekker was dit dan een bosaardbei?

want ik heb er nu een aantal plantjes van.

Geplaatst:

Hoeft zeker niet je hebt een aantal sieraardbei rassen die niet eetbaar/smakelijk zijn, deze kunnen of roze of geel of wit bloeien maar geven niet lekkere vruchtjes.

Geplaatst:

Je hebt weer bos aardbeitjes met gele vruchtjes golden wonder die zijn lekker, het is gewoon heel lastig om er iets over te zeggen

ik zou zeggen proef de aardbeitjes en als je ze lekker vindt kun je ermee verder.

Geplaatst:

ja dat doe ik

ik heb dit jaar ook bosaardbeien gezaaid baron von solemacher.

het heeft 4 maanden geduurt maar nu heb ik ong. 20 kleine plantjes in de kas staan. heb ze vanmiddag net verspeend.

Geplaatst:

Oke dat is knap van je aarbeien zaaien is toch niet heel makkelijk dus heb je mooi resultaat als je 20 plantjes overhoud.

Geplaatst:

Nee denk het niet, zou ik ook niet doen waneer je net goed resultaat hebt gehad met andere soort zou ik precies zo te werk gaan.

er is toch geen haast Rom, gewoon lekker bezig in je tuin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...