Tuin514 Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Hoi allemaal, Ik weet niet precies waar ik de vraag moet stellen, maar het heeft (een beetje) met eten te maken wanneer kan ik nou blaadjes van de rucola afhalen, of de spinazie blaadjes gebruiken. Kan ik al blaadjes erafhalen, en dan wat blaadjes laten zitten, of gaat het plantje dan dood, of nou ja dood, maar groeit het dan niet verder? Quote Groeten,Linda
Erny Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Dat ligt er natuurlijk aan hoe groot de blaadjes zijn. En dat kunnen we vanaf hier niet zien. Kun je een foto plaatsen? Quote
Tuin514 Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Geplaatst: 20 april 2015 Ach ja, dat is inderdaad wel handig, ik ben bezig geweest maar het wil niet erg lukken tussen mij en de techniek. Een foto maken met m'n mobiel lukt, maar steeds als ik em uploadt moet ik opnieuw inloggen. Ik zal straks is aan manlief vragen of hij kan helpen. De foto volgt ze zijn nog aan de grote kant, maar het is me uiteindelijk gelukt Quote Groeten,Linda
RobO Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 als je genoeg spinazie hebt staan kun je ze nu plukken, het zijn nu lekker malse blaadjes ("Hollandse teelt" heel dik zaaien en heel jong snijden)je kunt ze ook wat verder laten uitgroeien , heb je meer natuurlijk ("Belgische teelt" zuiniger met zaad hè...) rucola kun je gweoon door laten groeien en telkens wat blad plukken, worden wel lange slungels Quote
Stan Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Bloemen kan je in de rucola ook gewoon laten zitten tot ze open zijn en dan door de salade (beetje nootachtige smaak). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.