harmony Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Vorig jaar heb ik bleekselderij gezaaid. Ik vond de groente erg tegenvallen. Had me verheugd op lekker sappige stelen, maar ze waren erg klein (geen punt) èn erg droog. Jammer dus.Wat zou ik kunnen doen om wel mooie sappige planten te krijgen?Groet,Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freya Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Ik had precies hetzelfde! Mijn schoonmoeder had ook wat plantjes van mij gekregen die ze verder opkweekte in de kas en bij haar waren ze wel sappig en zacht.Ik ga ze nu dit jaar dus in de kas zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 wateren dames! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harmony Posted April 20, 2015 Author Share Posted April 20, 2015 De meeste groenten groeien gewoon zonder 'extra' water, maar bleekselderij heeft dat dus wel nodig?Bedankt voor de tip, probeer ik het nog een keertje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Selder heeft een erg hoge nood aan water (nog veel erger bij knolselder trouwens ) die horen echt samen. Je zou ze haast in een aquarium moeten zaaien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts