kiekenboerinneke Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 Weet er iemand wat dit kan zijn?En ook heb ik dit af en toe voor....Dit plantje heb ik dieper gestoken en die leeft voorlopig nog Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 nou, te nat denk ik, de zaailing snoert al in Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
WestlandseGrunneger Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 De witte stippen is meeldauw, een schimmel. Je kan misschien de salie op een drogere plek zetten? Zwavel poeder werkt er goed tegen, maar waar je dat kan krijgen? Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Bietje Geplaatst: 20 april 2015 Share Geplaatst: 20 april 2015 Ik heb zelf een biologische meeldauwpoeder bij de welkoop gekocht. Die heeft een vrij uitgebreid aanbod! Edit: die werkt ook goed!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 21 april 2015 Share Geplaatst: 21 april 2015 De witte stippen is meeldauw, een schimmel. Je kan misschien de salie op een drogere plek zetten? Zwavel poeder werkt er goed tegen, maar waar je dat kan krijgen? nee zwavelpoeder werkt alleen preventief (is te koop als spuitzwavel in een tuincentrum)spuiten met natriumbicarbonaat wil nog wel eens helpen, wij kopen het bij onze drogist voor een euro of 8 per kg (linkje dus geen bakpoeder want daar zit nog een zuur bij ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 21 april 2015 Share Geplaatst: 21 april 2015 Zoek maar op melk tegen meeldauw met ggogle aangepast zoeken rechts-boven-in op het forum Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kiekenboerinneke Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Share Geplaatst: 23 april 2015 Wat ik noet begrijp is hoe de salie meeldauw gekregen heeft, die stond immers gewoon buiten...Op mijn andere plantjes is gelukkig niets te zien. De salie is gesnoeid tot net boven de grond, die zal wel gezond teruggroeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.