Wendy7 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Hallo allemaal,Ik ben Wendy uit Hoogezand. Heb sinds kort een kas geplaatst. Voorheen had ik alleen een moestuintje en een tomatenkasje van folie. Omdat dit niet echt een super constructie was , heb ik toch maar een kas aangeschaft. Ben nu bezig met stekken in mijn kweekbakjes en verder inrichten van mijn kas. Omdat ik af en toe toch graag spar met mensen over bepaalde ideeen heb ik me aangemeld op dit forum. Leuk en informatief! Groetjes Wendy Quote
Jan Lokman Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Stan Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
WestlandseGrunneger Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Welkom Wendy, Succes met je nieuwe kas! Ik kom regelmatig in Hoogezand voor m'n werk, mooi dorp! Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick
Wendy7 Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 Klopt, is een mooi dorp om te wonen maar niet van oorsprong grunninger hoor Kom uit het westen Quote
geertlaurent Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Prachtexemplaar daar ben ik toch wat jaloers op hoor Veel plezier hier en veel tuin genot. Quote
Erny Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Welkom! en inderdaad, altijd jaloers op mensen met kas. Waarom heb je het pad zo breed trouwens? En misschien vind je het leuk om op de Noorderlijke Moestuin Middag te komen? nmm-6-juni-2015-noordelijke-moestuin-middag-in-drachten-t17068.html Quote
Wendy7 Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Geplaatst: 28 april 2015 Het pad is idd breed maar kanm hem altijd nog aanpassen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.