Geplaatst: 28 april 201510 j Mijn plan is om van een oude afvoerbuis(11,5 cm doorsnede) een soort van open potjes te maken welke ik tussen de groentes kan plaatsen en waar ik dan afrikaantjes in kan zetten tegen plaaggedierte. Nu weet ik dat je bij groentes dus aan wisselteelt doet i.v.m. bodemziektes en vervelende beestjes. Geld dit ook voor afrikaantjes en soortgelijke bloemen en moet ik beter dat stukje grond vervangen ieder jaar of kan ik gewoon het zelfde stukje grond bemesten elk jaar opnieuw? Wat als alle oceanen van appelmoes gemaakt zouden zijn?
Geplaatst: 28 april 201510 j wisselen is altijd goedmi: tagetes werken tegen aaltjes maar alleen als een aaltje de wortels ook aanprikt dus ik zou ze vrij laten groeien en niet in potjes zettenverder werkt het dus pas echt goed als je een veldje volzaait, dat stuk wordt dan schoon min of meerhet tagetes stuk schuif je dan telkens op in de wisselteelt na de aardappels 30 april 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 30 april 201510 j Auteur Dank je robO voor je antwoord . Ik denk dat ik ze dan maar in de volle grond ga zetten. Wat als alle oceanen van appelmoes gemaakt zouden zijn?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.