Esthe76r Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Misschien wel even handig om mede te delen. Mijn zoon word om een uur opgehaald door mijn ex vechtgenoot. Ik ben dus niet vroeg op de mtfd. Hoop er zo snel mogelijk te zijn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Om drie uur is het vast ook nog gezellig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Maar tegen dan hebben er al een paar een pintje op hoor! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Proost Willy, niet alles opdrinken bewaar nog wat voor de avond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Zal vast goed komen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Proost Willy, niet alles opdrinken bewaar nog wat voor de avond s'Avonds drinken we wijn hé Jane Doe, ge weet wel:Bier na wijn is venijnWijn na bier geeft plezier.En ge moet ook weten;gapen en gieten, is de kunst van het drinken, hahahaaaaa Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Ah zo zit dat, ken wijn van Joodse geloof maar drink zelf helemaal geen alcohol Denk wel aan de verschillende regels van alcohol en auto besturen per land Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Mijn privé chauffeuse is mee hé. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Dat is de beste oplossing, kan anders heel erg duur worden En veiligheid gaat voor, heel verstandig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 hoe rijdt ze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts