Taartrina Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Heeft hier iemand ervaring met een springkomkommer? (hihi grappig, een woord met een ngk erin)Ik heb die plant van iemand gekregen, maar ik heb geen idee wat ermee te doen, en of ik hem überhaupt wel in m'n tuin wil.Woekert hij erg? Kan ik dan elke dag m'n ramen zemen? Er er is een eetbare en niet-eetbare soort, hoe weet ik welke ik heb?En als hij eetbaar is, is het lekker?Ik ben benieuwd. Ik heb hem nu in m'n tomatenkas gezet en hij lijkt goed aan te slaan(was overgekomen uit engeland en had averij opgelopen, toch stevig plantje).grtjssss Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 http://nl.wikipedia.org/wiki/Springkomkommer Dat van die weg springende zaden zou voor mij al genoeg zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Oei...zou ik zelf toch liever een snackkomkommer zetten of augurken. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Bovendien smaakt de komkommer nog bitter ook, dat is nog een extra reden om hem niet te nemen.Al zit ik ook niet op een slijmerige komkommerprutdouche te wachten. Nooit van deze soort gehoord, maar dit is wel een grappige komkommerplant. Alleen niet voor mijn tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taartrina Posted May 1, 2015 Author Share Posted May 1, 2015 Misschien hebben jullie gelijk. Ik kan beter een snackkomkommer zetten. Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts