DannyL Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Help! Ik zie in 2 planten gaten in de planten.Wat kan dit zijn? Vraatzucht? En hoe stop ik het? Het zit nu voornamelijk op 2 van 14 bakken, maar het lijkt uit te breiden zo te zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Slakken? Had ik vroeger veel last van bij mijn aardbeien. Bierval hielp super (schaaltje bier). Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans D Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Lijkt inderdaad op slakken.Ik had ze verleden jaar en kwam erachter dat het heel kleine naaktslakken waren, door 's ochtends behoorlijk vroeg aan de onderkant van de bladeren te kijken.Zodra het wat warmer wordt op de dag, dan zijn ze meestal weer verdwenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyL Posted May 2, 2015 Author Share Posted May 2, 2015 Dankje. Ik zal er eens eentje maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts