Kleintje75 Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Hallo mensen,Ik heb nu dus van die kasjes aangeschaft, een tunnel (voor mn watermeloenen) en een hogere (voor de rest)....Nu heb ik in huis voorgezaaid: tomaten, aubergine en watermeloen.Kan ik die nu al verhuizen in de kas of zijn de nachten nog te koud??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 http://www.agriholland.nl/weer/verwachting.html#Zeeland Zie link voor het weer van de komende 2 weken in Zeeland. Niet echt koud lijkt mij Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleintje75 Posted May 2, 2015 Author Share Posted May 2, 2015 nee maar ook niet tropisch Niet te koud snachts? Gewoon naar buiten dr mee??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dries_86 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 tomaten, aubergines, paprika, courgette... staan bij mij al 2 weken in de koude kas (wel nog in pot, niet aan de grond). Beste is wel ze geleidelijk laten wennen aan de nieuwe omstandigheden.Watermeloen heb ik geen ervaring mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts