Geplaatst: 4 mei 201510 j Ik heb vandaag prijs gekregen voor douglas planken €1,47 lm valt goed mee.zaterdag om het hout en 2 verhoogde bakken maken van 80x120. Voor de vulling dacht ik aan universele potgrond van intratuin heb hier toch een paar positieve reacties gelezen.Zondag post ik dan wel wat foto's en meer info.
Geplaatst: 15 mei 201510 j Auteur Te vochtig om te kiemen zal ze deze avond dan snel openzetten. Het is de eerste keer dat in zaai dus
Geplaatst: 15 mei 201510 j Je kunt ook de deksel even drogen en dan weer dicht doen. Dan is het teveel aan vocht misschien verdwenen. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 16 mei 201510 j Auteur Gisterenavond de condens droog geveegd en vandaag heb ik droge kiembakken. Bedankt voor de tip nog één vraagje over compost ik kan bij de plaatselijke firma aan 2 soorten komen welke zou de beste zijn tuinbouwcompost 0/20mm of potgrondcompost 0/10mm. Vriendelijke groeten,
Geplaatst: 21 mei 201510 j JannyH Ziet er gezellig uit! wat een leuke tuinkas en gezellig terras!Dorito Mooie bak zeg, zelf gemaakt?En laat de lente nou maar even doorzetten In de kern van alle problemen schuilt een kans
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.