Jill Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Goedemorgen iedereen, Ik heb jaren als hobby raskippen gekweekt en heb in die tijd een automatisch watersysteem aangelegd.Nu ik gestopt ben met deze hobby en me meer aan het toespitsen ben op het moestuinieren vroeg ik me af of ik dat systeem kan gaan gebruiken om mijn planten water te geven.. Voor het systeem heb ik deze slang gebruikt : PVC SLANG 9 MM (9X13MM) ZACHT PVC ZWART Kan ik hier dan 'druppelpennen' opzetten? Alvast bedankt. GroetenJill Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thinkpad Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Hallo Jill, kun je een foto plaatsen van de slang? Dit maakt het wat duidelijker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted May 7, 2015 Author Share Posted May 7, 2015 Dit is een foto van de winkel waar ik de slang gekocht heb.Is dit een goede foto of zal ik een andere maken? http://kippenshop.be/index.php?view=productPage&product=698&category=49 Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thinkpad Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 De slang is niet geschikt om een druppelsysteem mee te maken.Hiervoor gebruik je een tyleenslang van 20 mm of meer doorsnede, afhankelijk van het aantal liters water dat je per uur wil druppellen en de afstand waar de druppelaars moeten komen. Ik zal je een foto sturen van een druppelslang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts