tomvdv Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 IK ben op zoek naar een toestel dat ik tussen mijn tuinslang zet om vloeibare voeding te doseren en toe te voegen aan mijn sproeiwater.Wie weet waar ik dit kan vinden.Liefst waar ik gardena koppelingen op kan zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thinkpad Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Deze mengapparaten heten doseerpomp.Bekende merken hiervan zijn Mixrite en Dosatron, Minidos.Let bij aanschaf op het percentage wat de pomp kan doseren.Er zijn pompen met een vast en met een variabel percentage. Hier in gebruik Mixrite 0.2 - 2 % max 2.5m3 per uur.Wordt gebruikt voor bemesting en insecten bestrijding via druppelaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caatjeh Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Ik overweeg bijvoorbeeld de aquamix van birchmeier te kopen. Kan op de sproeislang gezet worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomvdv Posted May 9, 2015 Author Share Posted May 9, 2015 dank jullie voor de reacties. die aquamix heb ik. ik zoek hetzelfde maar dan om tussen een slang te plaatsen. die andere zijn veel te duur? weet je misschien een goedkoper apparatuur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thinkpad Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Kun je hem niet zodanig aanpassen dat je tussen de leiding kunt bouwen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomvdv Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Is proberen.durf het wel niet tussen mijn hoofdleiding te zetten.werk met timer en de pomp staat altijd op druk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts