tomas Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Hallo moestuinforummers Na een jaartje af en toe wat meelezen heb ik besloten om een account aan te maken. Hier twijfelde ik over omdat ik over het algemeen niet zoveel tijd vrij wil maken voor de multimedia aspecten van tegenwoordig. In het dagelijkse leven ben ik gelukkig getrouwd, vader van 2 top jochies van 1 en 4 jaar oud en werk ik op sleepboten in de binnenvaart en kustvaart. In die paar minuten die daar buitenom vrij zijn probeer ik een beetje eten op te kweken Ik had een klein tuintje van 3.50 x 1 meter. Deze heb ik dichtgemaakt om moestuinbakken neer te zetten. Dit vind ik makkelijker om op te ruimen in de winter en ik vind het overzichtelijker. Omdat ik vorig jaar in de broccoli en spruiten heel veel rupsen had heb ik een klein cheap kasje gekocht om te proberen. Nu hoorde ik gister dat kool helaas niet wil groeien in een kas. Verder heb ik nog een rennetje voor een kopptje loopeenden maar als ik er een ander baasje voor kan vinden gaan ze weg. Hier een kleine beschrijving van wat mij bezighoud, nu een paar foto's: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Foto plaatsen wil dus nog niet lukken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Welkom tomas....kijk hier ff voor plaatsen van foto's : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Bedankt! Ja dit heb ik gedaan en als ik dan een foto aanklik dan laadt deze niet. Misschien moet dit anders omdat ik het via smartphone doe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Dat weet ik niet, ik heb een pc, geen smartphone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samni Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Welkom! Het probleem met foto's posten vanop een smartphone is dat je eerst je foto's upgeload moet krijgen. Op zich geen probleem maar je moet wel met een kleine omweg werken denk ik.Probeer eens of je de app van Imageshack kan downloaden. In principe kan je daarmee foto's op internet uploaden en dan kan je de url kopieren en plakken in het antwoordvak, tussen de img-tags.. Hoop dat men uitleg een beetje duidelijk is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Welkom! Het probleem met foto's posten vanop een smartphone is dat je eerst je foto's upgeload moet krijgen. Op zich geen probleem maar je moet wel met een kleine omweg werken denk ik.Probeer eens of je de app van Imageshack kan downloaden. In principe kan je daarmee foto's op internet uploaden en dan kan je de url kopieren en plakken in het antwoordvak, tussen de img-tags.. Hoop dat men uitleg een beetje duidelijk is Ik kan gewoon op de website direct uploaden vanaf mijn mobiel. Ontopic- Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Bedankt allemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts