Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

weer een nieuwe.

tomas

Recommended Posts

Hallo moestuinforummers

Na een jaartje af en toe wat meelezen heb ik besloten om een account aan te maken. Hier twijfelde ik over omdat ik over het algemeen niet zoveel tijd vrij wil maken voor de multimedia aspecten van tegenwoordig.

In het dagelijkse leven ben ik gelukkig getrouwd, vader van 2 top jochies van 1 en 4 jaar oud en werk ik op sleepboten in de binnenvaart en kustvaart. In die paar minuten die daar buitenom vrij zijn probeer ik een beetje eten op te kweken

Ik had een klein tuintje van 3.50 x 1 meter. Deze heb ik dichtgemaakt om moestuinbakken neer te zetten. Dit vind ik makkelijker om op te ruimen in de winter en ik vind het overzichtelijker.

Omdat ik vorig jaar in de broccoli en spruiten heel veel rupsen had heb ik een klein cheap kasje gekocht om te proberen. Nu hoorde ik gister dat kool helaas niet wil groeien in een kas.

Verder heb ik nog een rennetje voor een kopptje loopeenden maar als ik er een ander baasje voor kan vinden gaan ze weg.

Hier een kleine beschrijving van wat mij bezighoud, nu een paar foto's:

Welkom!

Het probleem met foto's posten vanop een smartphone is dat je eerst je foto's upgeload moet krijgen. Op zich geen probleem maar je moet wel met een kleine omweg werken denk ik.

Probeer eens of je de app van Imageshack kan downloaden. In principe kan je daarmee foto's op internet uploaden en dan kan je de url kopieren en plakken in het antwoordvak, tussen de img-tags..

Hoop dat men uitleg een beetje duidelijk is

Welkom!

Het probleem met foto's posten vanop een smartphone is dat je eerst je foto's upgeload moet krijgen. Op zich geen probleem maar je moet wel met een kleine omweg werken denk ik.

Probeer eens of je de app van Imageshack kan downloaden. In principe kan je daarmee foto's op internet uploaden en dan kan je de url kopieren en plakken in het antwoordvak, tussen de img-tags..

Hoop dat men uitleg een beetje duidelijk is

Ik kan gewoon op de website direct uploaden vanaf mijn mobiel.

Ontopic- Welkom!