rorror Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april 1 uur terug, CJodokus zei: Nee @rorror, ik heb ergens staan hoeveel emmers je met zo’n zak kunt doen. Best veel. Als je het precies wilt weten moet ik even zoeken. Als ik het dan goed lees, is het antwoord Ja, je hebt een mix nodig voor elke lading Bokashi. Vind wel intressant om te weten hoeveel keer je dat kan doen. En wat kost zo'n mix? Eigenlijk wel jammer dat je iets moet kopen om het fermitatie process te kunnen starten. @Arja @loes In de video zie ik dat Bokashi meer voedingsstoffen overhoud. Wat jij aangeeft dat uit de compost ook vocht loopt en de bodem in trekt, is dat dan misschien het verschil in verlies van voedingsstoffen in de compost? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
CJodokus Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april @rorror, ehm…. Spraakverwarring? Je kan meerdere emmers fermenteren met 1 zak starter. Per emmer niet zo duur. De emmers zijn wel een investering. @Arja er zijn hier vast compost meesters. Misschien een interessante vraag voor een compost topic? Als dat bestaat? Quote
CJodokus Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april @Rookie Ik heb een vriendin die ook erg aan het nadenken was over dit soort dingen. Ik krijg net een berichtje van haar: Maar door gewoon de zooi op te stapelen had ik nu na twee jaar een paar kruiwagens heerlijk ruikende compost. Tja, zo kan het natuurlijk ook 😂😂 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.