Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Jij hebt ook geen geduld hè Dennis Kan je echt niet 5 minuten wachten tot die chocolade hard is geworden? Al klinkt t wel enigszins bekend, zoonlief doet zn brood vanuit de vriezer ook eerst in de magnetron (ontdooien) voor hij ze smeert. Ik kan elke dag wel zeggen dat dat totaal overbodig is omdat tegen de tijd dat hij ze eet, ze echt al lang en breed ontdooit zijn. Maar luisteren en geduld hebben, ho maar

Chocorotsjes maken met rozijnen en cornflakes lijkt mij net zo makkelijk als pindarotsjes.

Edit: Jasmin, noem jij dat koken?

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Geplaatst:

Helly; Haha, dat doen wij soms ook wel in de magnetron hoor, of brood rooster Maar ligt hier eigenlijk tegenwoordig niks aan brood meer in de vriezer, t gaat er hard genoeg door heen en de c1000 is maar 400meter lopen

Jasmin ; Koken is toch niet moeilijk? Koken is gewoon creatief zijn uiteindelijk....?

Koken en creatief zijn..... doet me direct weer denken aan een tosti.. daar ben ik ook wel creatief bij hoor Alleen de poging met hagelslag eindigde op een verbrande troep Lekker broodje gesmolten chocolade zat er dus niet in

Wil eigenlijk nog wel is een tosti vullen met pizza gedoe, tomatenpuree, salami, kaas, ananas, ham, oregano, basilicum en wat nog meer??

Geplaatst:

Dennis, er bestaat een boekje met heel veel tosti 'recepten'. Als je in de bieb komt maar s kijken. Staan wel lekkere tussen

Maar nu houden we er over op voor Jorieke weer een tosti topic aan gaat maken

C1000 hier ook letterlijk om de hoek. Handig

Geplaatst:

Spooky, hier ook! Zou bijna denken dat je hier in de straat woonde

Als ik niet beter wist...

Geplaatst:
Whahaha nee die wafel kopen we gewoon bij de winkel. Zijn ook niet zo belachelijk duur, eerder belachelijk goedkoop (mits je niet de bio neemt). En wat chocolade erop, ik zou eerder zeggen dat je ze gewoon dipt in de chocolade en ze daarna gelijk met kokos bestrooid. Kan je ze 5 minuten later denk ik al wel eten dus zoveel werk is t niet.

Rijstwafel kopen, laagje chocopasta er op, klaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...