Geplaatst: 19 mei 201114 j Inderdaad, de mogelijkheden zijn er. Er is zoveel informatie, tegenstrijdige berichten vooral, dat je als consument toch niet weet waar te beginnen. Zelf heb ik besloten, zo min mogelijk bewerkt voedsel te kopen, kan niet alles zelf maken. Volle melkprodukten en roomboter bijv. Heb onlangs een manier gevonden de bevuiling, ontvangen van oa medicijnen, en vervuilde voeding/omgeving, te laten meten én uit het lichaam te laten verdwijnen: de biomeridiaanmeting. Wat wel duidelijk werd is dat het voor iedereen anders is wat gezond voor hem/haar is. 9 van ons hebben deze meting laten doen. De darmproblemen van de 1 worden opgelost omdat alleen wit brood voor hem goed is ( en wij maar volkoren brood kopen omdat men zegt....). Andere resultaten waren, voor iedereen verschillend dus: 1 mag beslist géén honing, beter suiker te eten. 1 is allergisch voor groente én fruit ( oplossing elke dag goede vit. c nemen ). 1 kan geen bier, wel wiskey verdragen...., 1 mag geen melk meer drinken, het ene lichaam kan sigaretten rook wél, en de ander kan het níet verwerken. Bij mij werd een bacterie gevonden die al jaren in mijn lichaam sluimerde en steeds meer schade aanrichtte. Geen enkele arts is hier eerder op/achter gekomen, maak me er nu niet druk meer om, ze zoeken het maar uit, wij laten voortaan meten ipv naar de huisarts te gaan, breekt een been of zo is het wel een ander verhaal natuurlijk. Groot voordeel is dat hiermee de OORZAAK wordt gevonden, ipv symptomen alleen maar te bestrijden. De schade aangericht door de eerdere vervuiling, oa aspartaam, wordt uit het lichaam geruimd. Fijn gevoel, ondanks de ontgiftingsverschijnselen, deze grote schoonmaak. Zoals gezegd viel wel op dat het voor elk mens anders is, wat deze wel of niet kan verteren. Ideaal om te weten wat echt goed voor je is
Geplaatst: 19 mei 201114 j Misschien kunnen we toch een heel klein beetje aan doen. Ik denk maar zo, alle kleine beetjes maken een grote bult. Of in dit geval: een windei Lees en stem: http://foodwatch.nl/ Grappig, heb ik net bovenstaande hier neergezet en google ik naar de Hunza mensen, krijg ik dit artikel onder ogen waar basicly hetzelfde in staat (mits je even doorleest): http://www.uitdaging.net/gezond/Hunza.html 19 mei 201114 j aangepast door Gast Good things come in small packages
Geplaatst: 19 mei 201114 j Auteur @ Jasmin, zoiets dacht ik al @ helly beter een windei dan een lege dop....
Geplaatst: 19 mei 201114 j Helena, kun je misschien uitleggen wat een biomeridiaanmeting is en inhoud? Behalve wat je er al over hebt verteld hiervoor.Waar kan je dat laten doen en wat gebeurd er tijdens bijvoorbeeld. Ik ben er toch wel benieuwd naar. Good things come in small packages
Geplaatst: 19 mei 201114 j Auteur Heb het onderstaande van de site metenisweten.org geplukt, hier zijn wij geweest. Wordt helaas niet erkend door zorgverzekering, maar als je daar op moet wachten.... Voordeel is wel dat je maar 1 of 2 x hoeft te komen. €60 (redelijke prijs ) voor 1 uur, incl "drankjes" die je meekrijgt. Ex een evt. kuur om te reinigen en indien nodig vitaminebommen. Maar dat gaat om een paar tientjes en dan heb je wel dát wat je nodig hebt, en het is maar voor 1 of 2 mnd. Daarna kan je lichaam het weer zelf omdat de darmen weer optimaal kunnen werken/ verwerken en de vit/mineralen balans is aangevuld. Zolang je bijv. een bep. gehalte van vit/min. maar 30% in je lichaam hebt, kun je dat zelf niet aanvullen ( ookal omdat je het niet weet ), op het moment dat het is aangevuld, kan je lichaam het weer zelf, dus. Er hoeft geen bloed geprikt ofzo. Enkel de energie wordt gemeten op de meridiaanpunten van vingertoppen en tenen. Vind het best lastig uit te leggen maar het is beslist niet zweverig of zo. Ben zelf 3 wkn. flink ziek geweest ervan, nee geen race..., wel flinke koorts. Echter van de 9 die zijn geweest waren we maar met 2-en tijdelijk niet in staat ons dagelijkse ding te doen, zeg maar. Wetend dat het voor het goede doel is, laat je dat maar komen dan, gáán eigenlijk. Bio Meridian Healing Dit is een combinatie van oosterse geneeswijze en westers computertechnologie en is holistisch d.w.z. er wordt naar het gehele lichaam gekeken. Ons doel is het lichaam in zo'n gezond mogelijke staat te brengen en te houden zodat we allerlei ziekten zoals kanker, suikerziekte, reuma e.d. kunnen voorkomen. Zoals het spreekwoord zegt is voorkomen immers beter dan genezen. Het computerprogramma is afkomstig uit de ruimtevaart en ontwikkeld door de NASA. Het is een ultra modern testsysteem met 60.000 mogelijkheden enz. De mensen die terug komen uit de ruimte, worden in quarantaine gezet en uiterst zorgvuldig getest. Met een aan de pc gekoppelde pen wordt naast de nagels op handen en voeten de weerstand in de energiebanen gemeten, en wordt een overzicht gemaakt waar blokkades zitten en waardoor ze veroorzaakt worden. Hierdoor zijn we de ziekte al op het spoor nog vóór er enige symptoom merkbaar is en nog vóór het in de bloedbaan zit. Wanneer U dus in het ziekenhuis bloedonderzoek zou laten doen, zou het nog niet te zien zijn. Zodoende kan de ziekte voorkomen worden in plaats van genezen. Het is al jarenlang het geheime wapen van topsporters !Meestal wordt begonnen met de ontgifting van het lichaam. Op deze manier wordt de genezing in gang gezet. Daarna volgt een uitgebreide allergie- en voedingstest. (geen naalden of krasjes) Nu al wordt beweerd dat er de komen jaren 70% meer chronische zieken zullen zijn; zorg ervoor dat jij daar niet bij bent want dan zit je in de verkeerde hoek. Luister niet naar allerlei reclame verhaaltjes, maar doe wat voor jou goed voelt. Variatie in de voeding is nog altijd het beste en drink 1 liter water per dag.BioMeridian Healing kan verstoringen aantonen en behandelen. Het geeft een duidelijk beeld wat er gaande is en biedt genezing ook als niets anders geholpen heeft ! Ook ideaal om je sportprestaties te verbeteren en ter voorkoming van blessuren.In Duitsland wordt deze methode al in meer dan 500 klinieken toegepast ! Duur: 1 uur en is € 60,- per persoon incl. voedings- en allergietest + drankjes ter correctie.
Geplaatst: 19 mei 201114 j Die prijs valt me eigenlijk nog reuze mee, als t echt helpt. Ben je ziek geweest van die drankjes, of die test? Good things come in small packages
Geplaatst: 19 mei 201114 j Auteur De drankjes die je meekrijgt zijn voor 1 week. Bij mij was het zo dat toen de drankjes op waren, dé pijn die ik had was verdwenen, ja kan het zelf nog niet geloven, te mooi om waar te zijn. Ben diezelfde dag, na een week dus, hartstikke ziek geworden. Niet van de test zelf, voel je niets van. Ook met kinderen doet ze het leuk. Wanneer je weet hoeveel doktoren, therapeuten én injecties, ook 2 operaties, ik heb gehad, is het super om te horen dat het "gewoon" om een bep. bacterie gaat ( opgelopen ooit op de boerderij ), die ook nog specifiek genoemd wordt. En dat het dan nog werkt ook . Nog een kind had een, andere, bacterie van de boerderij en 2 kinderen een bacterie van honden in het lichaam.
Geplaatst: 19 mei 201114 j Amazing Raar toch dat t zo eenvoudig kan maar t niet word vergoed door t ziekenfonds. Maar ja, zoals Jasmin al vaker heeft laten vallen: lobby door de farmaceutische bedrijven.Waar kan je dat allemaal laten doen? Good things come in small packages
Geplaatst: 19 mei 201114 j Auteur Amazing Raar toch dat t zo eenvoudig kan maar t niet word vergoed door t ziekenfonds. Maar ja, zoals Jasmin al vaker heeft laten vallen: lobby door de farmaceutische bedrijven. Klopt, echter vluchten kan; kritisch zijn over wat artsen vertellen, zelf je eigen weg/gevoel ( durven ) volgen. Kom er steeds meer achter dat simpel, beter is. quote="Helly"]Waar kan je dat allemaal laten doen?Ik heb van horen zeggen dat alleen iemand in Amsterdam hetzelfde doet maar dat die €125 rekent. Ook van horen zeggen dat er meerdere therapeuten vergelijkbaar werken. Maar die ken ik niet, ook hun werkwijze niet. Kan alleen spreken uit eigen ervaring bij deze therapeute.
Geplaatst: 19 mei 201114 j En die bevind zich in...? Ik heb ook meerdere operaties achter de rug en heb daarvoor vele zware medicaties moeten slikken om tja simpelweg in leven te blijven. Ik ga geen heel verhaal afsteken maar doctoren zeggen gauw dat de medicaties na een korte tijd uit je lichaam zijn verdwenen, en dat trek ik zwaar in twijfel. Gezien de artikelen over wat er nog in de rivieren word geloosd aan medicatie doordat je t weer uitscheid (ik zal t netjes houden), ga je overal toch een beetje meer bij stilstaan. Op een gegeven moment heb je echt t idee dat gifstoffen overal vandaan komen. Uit de samenstellingen van voeding, uit gif van voeding, uit t water, uit de lucht, van medicaties. We worden beetje bij beetje meer en meer 'vergiftigd' en sommige dingen zijn niet tegen te houden zoals bijv. uitlaatgassen als je in een stad woont. Alles is tegenwoordig nep-gezond en we worden al zieker, chronische ziekten nemen in aantal toe. Genezing is alleen als we al ziek zijn en ik zie ook liever die stap ervoor al. Gezond(er) eten, gezonde(re) stoffen binnen krijgen. Ik vraag me al niet eens meer af wanneer t ophoud. Ik vraag me af wanneer t voor mij zelf en mijn gezin ophoud. De wereld hierbuiten kan ik slechts op mini schaal beïnvloeden, mijn eigen gezin op grote schaal. Ik lees net je toevoeging Jorieke, moet mijn reaktie ook worden mee verhuisd? Good things come in small packages
Geplaatst: 19 mei 201114 j Auteur Grappig Helly, de link die je zelf gaf over de Hunza, komt van dezelfde bron, als waar ik over de meridianentest hoorde: uitdaging.net http://www.uitdaging.net/gezond/alternatieve_geneeskunde.htmlOh die zit in Hank, dacht dat je de site inmiddels al gevonden had; metenisweten.org.Ja die wereld om ons heen is zo ingewikkeld, waar begin je om iets te veranderen? Idd bij jezelf en ons gezin, goed begin
Geplaatst: 1 juni 201114 j Hallo allemaal, Ik ben toevallig vandaag in Hank geweest. Ben er door een vriendin op gewezen. IK sukkel aan 2 jaar en in de gewone medische wereld heb ik niets. Ben paar weken geleden nog opgenomen geweest omdat ze dachten dat ik hersenvliesontsteking had. Maar ze konden het niet aan tonen. Was echt heel erg ziek. Maja ze kunnen in het zhuis niets vinden en dan kan je weer naar huis om uit te zieken.Dus vandaag naar Hank geweest en bij de eerste meting zei ze gelijk dat ik hersenvliesontsteking heb gehad. Er zijn meerdere dingen uitgekomen, en moet nu alles eerst op een rijtje gaan zetten want het zijn toch wel heftige dingen die er uit gekomen zijn.Maar het is ontsettend appart en totaal niet pijnlijk of wat dan ook. Ik heb drankjes mee gekregen en moet over 2 weken terug komen. Dit heeft te maken met de dingen die er gevonden zijn. Hopen dat het idd voorkomt!!!
Geplaatst: 2 juni 201114 j Auteur Das een beetje uit de buurt voor ons Het adres is prima te bereiken met de interliner vanaf station utrecht. Die rijdt er in ene keer naar toe en dan nog een 15 min. lopen. Dacht het al gemeld te hebben, kan het niet meer vinden. Het mooie aan deze meting is dat de vervuiling in je lichaam wordt gevonden; chemische stoffen, bacteriën, virussen, aspartaam. Die kunnen overal liggen opgeslagen; organen, vet, gewrichten. Zelf kom je daar nooit achter. Dmv de "drankjes"wordt de zooi opgeruimd, grote schoonmaak gehouden. Mijn pijn was binnen een week weg, maar ben er nu wel achter dat het een proces is. Kan ook niet anders, het vuil heeft er een halve eeuw over gedaan om te stapelen, dat krijg je er niet uit in een week. Heb voor mezelf besloten over een half jaar te zien hoe ik me voel, hoewel ik geen consult meer hoef. De resultaten krijg je ook op papier mee, handig om te kunnen googlen op de resultaten. Succes Miss500 met opruimen, laat komen wat komt, het is voor een goed doel; jij.
Geplaatst: 2 juni 201114 j Auteur Twijfel over reactie. Wat ik hierover kwijt wil/kan; energie en wetenschap
Geplaatst: 2 juni 201114 j Ik kraak niets af hoor, ik vraag me enkel af hoe er te werk gegaan wordt. Wat moet ik verstaan onder 'bio meridian healing', wat houden die woorden in - welke principes worden er gebruikt?
Geplaatst: 3 juni 201114 j Auteur Ohjee, en ik dacht: daar gaan we weeer , maar ik doe niet mee Ik heb dat al eerder uitgelegd via het topic mayo kwamen we bij aspartaam en later werd dit topic geopend. Dus ergens bij eerder genoemden staat het beschreven. Kan het nu helaas niet vinden .
Geplaatst: 3 juni 201114 j Auteur Voordat we afzakken naar de camping, en dan moet echt die laptop uit, nog even; Alles is energie, energie heeft een frequentie en die is te meten via de meridianen, energiebanen. Hulda Clark bijv. zegt dat alle ziektes onstaan door aanwezigheid van micro organismen of vervuiling. ( zelf heb ik afgelopen weekend de door haar aanbevolen leverreiniging voor het eerst gedaan, heftig! ). De meridiaanmeting die je oa bij José kunt laten doen is volgens mij te vergelijken. Dit is zo ik het op dit moment kan zien, ben geen wetenschapper maar volg het logische en het gevoel
Geplaatst: 30 juli 201114 j Auteur Deze week bij een iriscopist geweest, omdat er vreemde vlekken in de ogen komen. Als verfijning voor zijn diagnose gebruikte hij óók de meridianen meting. €45/half uur en dit wordt voor 85% wél vergoed. Hij doet geen trillingen in een flesje maar gebruikt kruiden. Roel Nobbe komt uit Winschoten en houdt praktijk in verschillende centra door heel Nederland
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.