Mirlou Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Ik kocht onlangs een piepklein patio appelboompje, maar inmiddels is die 1 meter hoog, staat in een pot. Er groeien nu ruim 20 appeltjes in. Het lijkt me een beetje teveel van het goede voor zo'n klein boompje om die tot volwassen appels te laten uitgroeien, niet alleen vanwege het gewicht. Moet ik ze weghalen en er maar een paar laten groeien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ouweboer Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Kan je de boom niet ondersteunen? Als dit boompje van een commercieel ras is kan dit wel eens normaal zijn. Deze bomen worden ook ondersteund. Quote http://gogreenbuddy.com mijn werk naar een groenere gezondere wereld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Ik zou tot na de junirui wachten met uitdunnen. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Per bloem tros van 5 appels 3 of 2 over houden. En dan de mooiste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirlou Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 bedankt voor jullie antwoorden, ik laat ze dan nu nog even zitten en kijk eind van de maand of/waar ik wat weghaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts