heleenzwart Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 hallo , ik heb mijn net voorgesteld als nieuwelingen dat bedoel ik dat ook letterlijk.ik heb een klein moes kasje gekocht en lekker gevuld en met de eerste beste storm was ik alles kwijt.maar goed alles opnieuw gevuld en alles groeit goed,te goed voor mij.want ik heb bijvoorbeeld watermeloen in een potje van ong 10cm en nu snap ik wel dat ik die over moet potten maar ik weet werkelijk niet hoe groot.ik hoop dat iemand mij een beetje wegwijs kan maken, alvast bedankt Quote
zaaizee Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Hoi Heleen! Gewoon een potje een of twee maten groter, dacht ik zo. Veel plezier hier en lekker lezen Quote
RobO Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 een watermeloen wordt flink, dus ik zou een grote pot nemen, zo groot als je kan plaatsenhoef je veel minder te letten op water en voeding Quote
Stan Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 30 juni 2015 Geplaatst: 30 juni 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geertlaurent Geplaatst: 7 juli 2015 Geplaatst: 7 juli 2015 Hopen op niet al te veel nieuwe stormen dus en hopen op lekker warm weer voor de meloen (al is dat heden geen probleem ) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.