Geplaatst: 7 juni 201510 j Heb in de loop van vele jaren volkstuinen een aantal lijsten gemaakt: poten zaaien en oogsten per maand van de meest gebruikelijke groenten. Ook een lijst van snoeien van fruit- en notenbomen. Ook veel andere info te verkrijgen. Intresse?
Geplaatst: 7 juni 201510 j Dus eigenlijk tuinantwoorden dan te lang/veel om hier neer te plakken waarschijnlijk? Lijkt me wel leuk als je er een overzicht van kan posten of de beste kan bundelen ofzo
Geplaatst: 7 juni 201510 j er bestaat toch al een topic van :wat planten in welke maand ?? ik meen bij "huiskamer "
Geplaatst: 8 juni 201510 j Vanzelf ja. En daar kom ik weer : gebruik ook eens de zoekfunctie rechtsboven. Info zát te vinden en ook een heleboel wat aanvulling kan gebruiken. Dus vanzelf : plaats her en der gerust aanvullende informatie / eigen ervaring bij de vele topics.
Geplaatst: 8 juni 201510 j Auteur als iemand interesse heeft in die plantlijst, hoe stuur ik die dan aan iemand toe?
Geplaatst: 8 juni 201510 j Auteur Dus eigenlijk tuinantwoorden dan te lang/veel om hier neer te plakken waarschijnlijk? Lijkt me wel leuk als je er een overzicht van kan posten of de beste kan bundelen ofzowilt u de lijst ontvangen en hoe stuur ik u die toe?
Geplaatst: 8 juni 201510 j Zeker.wilt u de lijst ontvangen en hoe stuur ik u die toe? Ik heb een Prive Bericht aan je gestuurd met mijn mailadres. Hortus est amicus meus.
Geplaatst: 10 juni 201510 j Ik heb de lijst ontvangen.Eén lijst met veel nuttige informatie van een doorgewinterde moestuinierder TOP TOP TOP Hortus est amicus meus.
Geplaatst: 23 juli 201510 j Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd, maar is het niet handiger om die informatie op dit forum te posten in een paar topics? Dan heeft iedereen er wat aan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.