Guest Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Hoi ik heb dit gekocht. http://www.moestuinwebshop.nl/index.php?p=39&cat=284 Was nu maar een euro omdat de praxis gaat verbouwen.zijn er meer mensen die dit gebruikt hebben en wat is dan de goede dosering. En wat zijn jullie bevindingen omtrent dit meststof. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 "na 100 dagen kunt u weer bemesten " dan is het inmiddels 10 september. Das wel handig he ? Hoef je maar 1x te mesten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Hoi Bit Dat klopt staat op de zak na 100 dagen weer opnieuw bemesten. Nu vraag ik me af zou het echt alleen voor tomaten zijn of is dit puur zo gedaan omdat de consument ook de zak koopt met het plaatje van de paprika er op.Want zou ik dit ook aan andere moestuin planten kunnen geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ik gebruik het nu 2 jaar en ben bijzonder tevreden. Fijn spul! Is prima voor bijna alle vruchtgewassen. Ik gooi het ook bij aardbeien, pepers, aubergine. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 10, 2015 Share Posted June 10, 2015 Hoi Bubbels Bedankt voor de info dan ga ik dat ook gewoon doen.aan de aardbeien paprika's en de tomaten geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts