Ga naar inhoud

Snel Groeiende Groentes

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

mijn vraag is welke groente of plant soort groeit snel.

het liefst rond deze tijd maar anders maakt het ook niet uit graag even bij de reactie melden in welk seizoen het groeit .

Geplaatst:

Nu nog zaaien en snelgroeiend: Chinese kool, radijs, snij / pluk sla, spinazie, snijbiet,

In het seizoen: courgette (veel oogst in korte tijd), struikboontjes, sla, worteltjes, ... [iemand anders nog ideeën?]

Als je volwassen planten koopt (die goed geworteld zijn) moet je in de regel ook minder lang wachten tot je kunt oogsten

Groeten Luc

Geplaatst:

hallo

dus ik kan nu !! op dit moment nog zaadjes kopen van bijvoorbeeld de snijbiet en dan wachten tot het een plantjes word of nu meteen een plantje kopen

en waar kan ik dat halen !

Geplaatst:

Zaadjes hebben ze bij het tuincentrum, ik weet niet of ze snijbiet en chinese kool hebben maar de rest in ieder geval wel.

Eventueel kan je ook online bestellen, dan heb je ze soms (even op de website zelf kijken) de volgende dag in huis.

Je moet ze allemaal zaaien want ze zijn niet te koop als plantjes. Van de snijbiet oogst je de jonge bladeren.

In je andere bericht zal ik nog even een pdf bestand neerzetten wat je in augustus / september nog kan zaaien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...