shivalle Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 Hoi , Ik ben shivalle en ik heb een schisandra chinensis plant gekocht maar heb nu ontdekt dat hij mannelijke bloesem heeft en er een vrouwelijke plant bij moet zetten ,wil ik bessen krijgen.ik ben in alle tuincentrums in de buurt geweest maar de schisandra is nergens meer te krijgen..kan me iemand helpen en heeft er iemand de vrouwelijke plant en kan me er een stek of zaad van geven ...dit zou ik zeer waarderen , en tuurlijk betaal ik de portokosten plus stek of zaad kosten etc..ruilen met een mannelijke stek etc is ook mogelijk.tevens zoek ik een hosui of kosui nashiperenboom als stek of zaad.heb zelf de kumoi nashipeer en kan eventueel in de herfst kumoi nashipeer zaad afgeven..alvast bedankt...shivalle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Volgens mij is die zelf bestuivend.Info van hier http://www.fruitbomen.net/overige/schisandra-chinensis/ Ik heb er hier ook een staan die heeft wel gebloeid en heb nog een paar vruchtjes maar een hoop zijn er afgevallen. Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
shivalle Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 Die van mij is tweehuizig volgens etiket..Twee planten zijn noodzakelijk dus... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts