Guest Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Hoiik vraag me af vanaf Waneer en tot wanneer ik kraai look en pruik look kan zaaien. En hoe werkt deze plant en heeft ervaring met deze 2 planten. Ik kan er nauwelijks info over vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 De kraailook die ik afgelopen oktober/ nov gezaaid heb ( 'gezaaid' , want het waren bij mij mini - mini - kraaltjes uit de bloemhoofden van de zomer er vóór ) is bij mij mooi opgekomen in maart/april. Het lijkt dan op heel dun gras. Ik had het op een rij gezaaid. Na verdorren straks in juli neem ik de mini-bolletjes op en zet ze weer in oktober/nov. Ze bloeien dan het voorjaar er op. Oorspronkelijke mini-plantjes gekregen van Jorieke overigens. Pruiklook ? Weet ik niet. Wat is dat ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts