Twoink Geplaatst: 28 juni 2015 Share Geplaatst: 28 juni 2015 Hallo allemaal, Ik denkt dat mijn eerste broccoli klaar is om geoogst te worden, maar waar moet ik deze afsnijden? Alvast bedankt Groeten Nick Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 28 juni 2015 Share Geplaatst: 28 juni 2015 Zo hoog mogelijk. Broccoli ontwikkelt daarna nieuwe kooltjes in de bladoksels die dan wel klein zijn maar wel goed bruikbaar. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rikb Geplaatst: 30 juni 2015 Share Geplaatst: 30 juni 2015 Woow die zijn mooi groot geworden Welk ras heb je? Heb net die van mij geoogst omdat ie begon te bloeien. Kooltjes hebben ongeveer een diameter van 5 a 6 cm .. (waardeloos dus) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.